Ring til os 69 91 86 83

Danmarks største udvalg af mobil covers!

Dankort VISA VISA Electron MasterCard MasterCard Maestro American Express Klarna

Forretningsbetingelser

Lux-Case.dk ejes af WePack AB.
WePack AB Volframgatan 3 21364 Malmö Sverige
Tel. 69 91 86 83
Organisations no. 556865-7539
Momsreg.nr./VAT-nr: SE556865753901

Produktinformation
På Lux-Case oplyses varens væsentlige egenskaber, for yderligere oplysninger eller spørgsmål til eksisterende oplysninger kan der sendes en mail til support@lux-case.com

Betaling
Der kan betales med følgende betalingskort: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard samt Klarna faktura. Der tages intet gebyr for kortbetalinger. Ved fakturabetaling er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Levering
Levering sker med Post Danmark.
Vi sender til Danmark (excl. Grønland). Standardlevering er fragtfri. Øvrige forsendelsesomkostninger fremgår tydeligt ved bestilling og på ordrebekræftelsen/fakturaen. Bestiller du inden kl 17 mandag til fredag, vil din bestilling blive afsendt samme dag. Hvis du har valgt levering med A-post er den forventede leveringstid 1-2 arbejdsdage. Hvis du har valgt B-post er den forventede leveringstid 2-5 arbejdsdage.

Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på support@lux-case.com eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr. 100,-.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
WePack AB Volframgatan 3 21364 Malmö Sverige

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret:
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Såfremt en reklamation viser sig at være ubegrundet eller fejlen ikke er omfattet af reklamationsretten, vil undersøgelsesgebyr på DKK 50,- samt fragt blive faktureret.

Varen sendes til:
WePack AB Volframgatan 3 21364 Malmö Sverige

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Brug gerne vores RMA skema her. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi sender en mail når en kunde fortryder eller reklamerer Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr., e-mailadresse og IP-adresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.
Navn og adresse videregives til PostDanmark eller PostNord. Navn, adresse, tlf.nr., e-mailadresse og IP-adresse videregives til vores betalingsudbyder Global Collect Services B.V.

Personoplysningerne registreres hos Wepack AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på lux-case.dk er WePack AB.

Som registreret hos WePack AB, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: support@lux-case.com


Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til supporten på support@lux-case.com eller telefon 69 91 86 83. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

Handelsbetingelserne er senest opdateret 24/8-2016