Persondatapolitik

Privatlivspolitik

Sidst opdateret 19. maj 2023

Denne fortrolighedserklæring for WePack AB (handler som Lux-Case) ('Lux-Case', 'vi ', 'os' eller 'vores'), beskriver hvordan og hvorfor vi kan indsamle, gemme, bruge og/eller dele ('behandle') dine oplysninger, når du bruger vores tjenester ('Tjenester'), såsom når du:

  • Besøg vores hjemmeside på lux-case.dk eller vores hjemmeside, der linker til denne fortrolighedserklæring
  • Kom i kontakt med os på andre relaterede måder, herunder salg, markedsføring eller begivenheder

Spørgsmål eller bekymringer? Læsning af denne fortrolighedserklæring vil hjælpe dig med at forstå dine privatlivsrettigheder og valg. Hvis du ikke er enig i vores politikker og praksis, skal du ikke bruge vores tjenester. Hvis du stadig har spørgsmål eller bekymringer, bedes du kontakte os på [email protected].

RESUMÉ AF NØGLEPUNKTER

Denne oversigt indeholder nøglepunkter fra vores fortrolighedserklæring, men du kan finde ud af flere detaljer om ethvert af disse emner ved at klikke på linket efter hvert nøglepunkt eller ved at bruge vores indholdsfortegnelse nedenfor for at finde det afsnit, du leder efter.

Hvilke personlige oplysninger behandler vi? Når du besøger, bruger eller navigerer i vores tjenester, kan vi behandle personlige oplysninger afhængigt af, hvordan du interagerer med Lux-Case og tjenesterne, de valg, du træffer, og de produkter og funktioner, du bruger. Få mere at vide om personlige oplysninger, du videregiver til os.

 

Behandler vi følsomme personlige oplysninger? Vi behandler ikke følsomme personlige oplysninger.

Modtager vi oplysninger fra tredjeparter? Vi modtager ingen oplysninger fra tredjeparter.

Hvordan behandler vi dine oplysninger? Vi behandler dine oplysninger for at levere, forbedre og administrere vores tjenester, kommunikere med dig, for sikkerhed og forebyggelse af svindel og for at overholde lovgivningen. Vi kan også behandle dine oplysninger til andre formål med dit samtykke. Vi behandler kun dine oplysninger, når vi har en gyldig juridisk grund til at gøre det. Få mere at vide om hvordan vi behandler dine oplysninger.

I hvilke situationer og med hvilke typer parter deler vi personlige oplysninger? Vi deler muligvis oplysninger i specifikke situationer og med specifikke kategorier af tredjeparter. Få mere at vide om hvornår og med hvem vi deler dine personlige oplysninger.

Hvordan holder vi dine oplysninger sikre? Vi har organisatoriske og tekniske processer og procedurer på plads for at beskytte dine personlige oplysninger. Ingen elektronisk transmission over internettet eller informationslagringsteknologi kan dog garanteres at være 100 % sikker, så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter ikke vil være i stand til at besejre vores sikkerhed og uretmæssigt indsamle , få adgang til, stjæle eller ændre dine oplysninger. Få mere at vide om hvordan vi holder dine oplysninger sikre.

Hvad er dine rettigheder? Afhængigt af hvor du befinder dig geografisk, kan den gældende lovgivning om beskyttelse af personlige oplysninger betyde, at du har visse rettigheder vedrørende dine personlige oplysninger. Få mere at vide om dine privatlivsrettigheder.

Hvordan udøver du dine rettigheder? Den nemmeste måde at udøve dine rettigheder på er ved at besøge lux-case.dk eller ved at kontakte os. Vi vil overveje og handle efter enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove.

 

Vil du vide mere om, hvad Lux-Case gør med enhver information, vi indsamler? Gennemgå erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger i sin helhed.

 

INDHOLDSFORTEGNELSE

1. HVILKE OPLYSNINGER SAMLER VI?

2. HVORDAN BEHANDLER VI DINE OPLYSNINGER?

3. HVILKE JURIDISKE GRUNDLAG FORLADER VI FOR AT BEHANDLE DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?

4. HVORNÅR OG MED HVEM DELER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?   

5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?

6. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?

7. HVORDAN HOLDER VI DINE OPLYSNINGER SIKRE?

8. INDSAMLER VI OPLYSNINGER FRA MINDREårige?

9. HVAD ER DINE PRIVATRETTIGHEDER?

10. KONTROLLER TIL FUNKTIONER, DER IKKE SKAL SPORES

11. OPDATERINGER VI TIL DENNE MEDDELELSE?

12. HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?

13. HVORDAN KAN DU GENNEMGÅ, OPDATERE ELLER SLETTE DE DATA, VI INDSAMLER FRA DIG?

 

1. HVILKE OPLYSNINGER SAMLER VI?

 

Personlige oplysninger, du videregiver til os

Kort sagt: Vi indsamler personlige oplysninger, som du giver os.

Vi indsamler personoplysninger, som du frivilligt giver os, når du registrerer dig på Tjenesterne, udviser interesse i at indhente oplysninger om os eller vores produkter og Tjenester, når du deltager i aktiviteter på Tjenesterne, eller på anden måde, når du kontakt os.

Personlige oplysninger leveret af dig. De personlige oplysninger, som vi indsamler, afhænger af konteksten af ​​dine interaktioner med os og Tjenesterne, de valg, du træffer, og de produkter og funktioner, du bruger. De personlige oplysninger, vi indsamler, kan omfatte følgende:

  • navne
  • telefonnumre
  • mailadresser
  • postadresser
  • brugernavne
  • adgangskoder
  • faktureringsadresser

 

Følsomme oplysninger. Vi behandler ikke følsomme oplysninger.

Betalingsdata. Vi indsamler muligvis data, der er nødvendige for at behandle din betaling, hvis du foretager køb, såsom dit betalingsinstrumentnummer og den sikkerhedskode, der er knyttet til din betalingsmetode. Alle betalingsdata gemmes af Klarna og Paypal. Du kan finde link(e) til deres fortrolighedserklæring her: klarna.com og paypal.com.

Alle personlige oplysninger, som du giver os, skal være sande, fuldstændige og nøjagtige, og du skal underrette os om enhver ændring af sådanne personlige oplysninger.

Oplysninger indsamlet automatisk

Kort sagt: Nogle oplysninger — såsom din Internet Protocol (IP) adresse og/eller browser- og enhedskarakteristika — indsamles automatisk, når du besøger vores tjenester.

Vi indsamler automatisk visse oplysninger, når du besøger, bruger eller navigerer i Tjenesterne. Disse oplysninger afslører ikke din specifikke identitet (såsom dit navn eller kontaktoplysninger), men kan omfatte enheds- og brugsoplysninger, såsom din IP-adresse, browser- og enhedsegenskaber, operativsystem, sprogpræferencer, henvisnings-URL'er, enhedsnavn, land, placering , oplysninger om hvordan og hvornår du bruger vores tjenester og andre tekniske oplysninger. Disse oplysninger er primært nødvendige for at opretholde sikkerheden og driften af ​​vores tjenester og til vores interne analyse- og rapporteringsformål.

Som mange andre virksomheder indsamler vi også oplysninger gennem cookies og lignende teknologier. Du kan finde ud af mere om dette i vores Cookie-meddelelse: https://lux-case.dk/persondatapolitik.

De oplysninger, vi indsamler, omfatter:

  • Log- og brugsdata. Log- og brugsdata er servicerelaterede, diagnostiske, brugs- og ydeevneoplysninger, som vores servere automatisk indsamler, når du tilgår eller bruger vores tjenester, og som vi registrerer i log filer. Afhængigt af hvordan du interagerer med os, kan disse logdata omfatte din IP-adresse, enhedsoplysninger, browsertype og indstillinger og oplysninger om din aktivitet i Tjenesterne (såsom dato/tidsstempler forbundet med dit brug, sider og filer set, søgninger og andre handlinger, du udfører, såsom hvilke funktioner du bruger), oplysninger om enhedsbegivenheder (såsom systemaktivitet, fejlrapporter (nogle gange kaldet 'nedbrudsdumps') og hardwareindstillinger).
  • Enhedsdata. Vi indsamler enhedsdata såsom oplysninger om din computer, telefon, tablet eller anden enhed, du bruger til at få adgang til Tjenesterne. Afhængigt af den anvendte enhed kan disse enhedsdata omfatte oplysninger såsom din IP-adresse (eller proxyserver), enheds- og applikationsidentifikationsnumre, placering, browsertype, hardwaremodel, internetudbyder og/eller mobiloperatør, operativsystem og systemkonfigurationsoplysninger.
  • Placeringsdata. Vi indsamler placeringsdata såsom oplysninger om din enheds placering, som enten kan være præcise eller upræcise. Hvor mange oplysninger vi indsamler afhænger af typen og indstillingerne for den enhed, du bruger til at få adgang til Tjenesterne. For eksempel kan vi bruge GPS og andre teknologier til at indsamle geolokationsdata, der fortæller os din aktuelle placering (baseret på din IP-adresse). Du kan fravælge at tillade os at indsamle disse oplysninger enten ved at nægte adgang til oplysningerne eller ved at deaktivere din placeringsindstilling på din enhed. Men hvis du vælger at fravælge, kan du muligvis ikke bruge visse aspekter af Tjenesterne.

 

2. HVORDAN BEHANDLER VI DINE OPLYSNINGER?

Kort sagt: Vi behandler dine oplysninger for at levere, forbedre og administrere vores tjenester, kommunikere med dig for sikkerhed og forebyggelse af svindel, og at overholde loven. Vi kan også behandle dine oplysninger til andre formål med dit samtykke.

Vi behandler dine personlige oplysninger af en række forskellige årsager, afhængigt af hvordan du interagerer med vores tjenester, herunder:

  • For at lette kontooprettelse og godkendelse og på anden måde administrere brugerkonti. Vi behandler muligvis dine oplysninger, så du kan oprette og logge ind på din konto, samt holde din konto i funktionsdygtig stand.
  • For at besvare brugerforespørgsler/tilbyde support til brugere. Vi behandler muligvis dine oplysninger for at svare på dine forespørgsler og løse eventuelle problemer, du måtte have med den anmodede tjeneste.
  • For at opfylde og administrere dine ordrer. Vi behandler muligvis dine oplysninger for at opfylde og administrere dine ordrer, betalinger, returneringer og udvekslinger foretaget gennem Tjenesterne.
  • For at levere målrettet annoncering til dig. Vi behandler muligvis dine oplysninger for at udvikle og vise personligt tilpasset indhold og annoncering skræddersyet til dine interesser, placering og mere. For mere information se vores Cookie-meddelelse: https://lux-case.dk/persondatapolitik
  • For at bestemme effektiviteten af ​​vores marketing- og salgsfremmende kampagner. Vi behandler muligvis dine oplysninger for bedre at forstå, hvordan vi kan levere marketing- og salgsfremmende kampagner, der er mest relevante for dig.
  • For at redde eller beskytte en persons vitale interesser. Vi kan behandle dine oplysninger, når det er nødvendigt for at redde eller beskytte en persons vitale interesser, såsom for at forhindre skade.

 

3. HVILKE JURIDISKE GRUNDLAG FORLADER VI FOR AT BEHANDLE DINE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: Vi behandler kun dine personlige oplysninger, når vi mener, det er nødvendigt, og vi har en gyldig juridisk grund (dvs. retligt grundlag) til at gøre det i henhold til gældende lovgivning , ligesom med dit samtykke, for at overholde love, for at give dig tjenester til at indgå eller opfylde vores kontraktlige forpligtelser, for at beskytte dine rettigheder eller opfylde vores legitime forretningsinteresser.

Den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og den britiske GDPR kræver, at vi forklarer det gyldige juridiske grundlag, vi stoler på for at behandle dine personlige oplysninger. Som sådan kan vi stole på følgende juridiske grundlag for at behandle dine personlige oplysninger:

Samtykke. Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du har givet os tilladelse (dvs. samtykke) til at bruge dine personlige oplysninger til et bestemt formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Få flere oplysninger om tilbagetrækning af dit samtykke.

Udførelse af en kontrakt. Vi behandler muligvis dine personlige oplysninger, når vi mener, det er nødvendigt for at opfylde vores kontraktlige forpligtelser over for dig, herunder levering af vores tjenester eller på din anmodning, inden vi går ind indgå en kontrakt med dig.

Legitime interesser. Vi behandler muligvis dine oplysninger, når vi mener, det er rimeligt nødvendigt for at opnå vores legitime forretningsinteresser, og disse interesser ikke opvejer dine interesser og grundlæggende rettigheder og friheder. For eksempel kan vi behandle dine personlige oplysninger til nogle af de formål, der er beskrevet for at:

Udvikle og vise personaliseret og relevant annonceringsindhold for vores brugere

Støt vores marketingaktiviteter

Juridiske forpligtelser. Vi kan behandle dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at overholde vores juridiske forpligtelser, såsom at samarbejde med et retshåndhævende organ eller et tilsynsorgan, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder, eller videregive dine oplysninger som bevismateriale i retssager, hvor vi er involveret.

Vitale interesser. Vi behandler muligvis dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at beskytte dine vitale interesser eller en tredjeparts vitale interesser, såsom situationer, der involverer potentielle trusler mod sikkerheden af enhver person.

4. HVORNÅR OG MED HVEM DELER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: Vi kan dele oplysninger i specifikke situationer beskrevet i dette afsnit og/eller med følgende kategorier af tredjeparter.

Leverandører, konsulenter og andre tredjepartstjenesteudbydere. Vi deler muligvis dine data med tredjepartsleverandører, tjenesteudbydere, entreprenører eller agenter (' tredjeparter'), som udfører tjenester for os eller på vores vegne og kræver adgang til sådanne oplysninger for at udføre dette arbejde. Vi har kontrakter på plads med vores tredjeparter, som er designet til at hjælpe med at beskytte din personlig information. Det betyder, at de ikke kan gøre noget med dine personlige oplysninger, medmindre vi har bedt dem om at gøre det. De vil heller ikke dele dine personlige oplysninger med nogen organisation bortset fra os. De forpligter sig også til at beskytte de data, de opbevarer på vores vegne, og til at opbevare dem i den periode, vi instruerer. kategorierne af tredjeparter, som vi kan dele personlige oplysninger med, er som følger:

Retargeting Platforms:

Google Ads Remarketing og Google Analytics Remarketing

 Web and Mobile Analytics

Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Facebook Ads-konverteringssporing, Facebook Analytics, Microsoft Ads og TradeTracker

Her kan du læse om, hvordan Google vil bruge dine personlige data, når der gives samtykke: Google Privatliv & Vilkår

Vi skal muligvis også dele dine personlige oplysninger i følgende situationer:
Virksomhedsoverdragelser. Vi kan dele eller overføre dine oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver fusion, salg af virksomhedsaktiver, finansiering eller overtagelse af hele eller en del af vores virksomhed til en anden virksomhed.

 

5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?

 

Kort sagt: Vi kan bruge cookies og andre sporingsteknologier til at indsamle og gemme dine oplysninger.

 

Vi kan bruge cookies og lignende sporingsteknologier (såsom web beacons og pixels) til at få adgang til eller gemme oplysninger. Specifikke oplysninger om, hvordan vi bruger sådanne teknologier, og hvordan du kan afvise visse cookies, er angivet i vores Cookie-meddelelse: https://lux-case.dk/persondatapolitik

 

6. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?

 

Kort sagt: Vi opbevarer dine oplysninger, så længe det er nødvendigt for at opfylde formålene beskrevet i denne fortrolighedserklæring, medmindre andet er påkrævet ved lov .

 

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt for de formål, der er angivet i denne fortrolighedserklæring, medmindre en længere opbevaringsperiode er påkrævet eller tilladt ved lov (såsom skat, regnskab eller andre lovkrav) . Intet formål med denne meddelelse vil kræve, at vi opbevarer dine personlige oplysninger i længere tid end det tidsrum, hvor brugerne har en konto hos os.

Når vi ikke har noget løbende legitimt forretningsbehov for at behandle dine personlige oplysninger, vil vi enten slette eller anonymisere sådanne oplysninger, eller hvis dette ikke er muligt (f.eks. fordi dine personlige oplysninger er blevet gemt i backup-arkiver) , så gemmer vi dine personlige oplysninger sikkert og isolerer dem fra enhver yderligere behandling, indtil sletning er mulig.

7. HVORDAN HOLDER VI DINE OPLYSNINGER SIKRE?

 

Kort sagt: Vi sigter mod at beskytte dine personlige oplysninger gennem et system med organisatoriske og tekniske sikkerhedsforanstaltninger.

Vi har implementeret passende og rimelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger designet til at beskytte sikkerheden af ​​alle personlige oplysninger, vi behandler. På trods af vores sikkerhedsforanstaltninger og bestræbelser på at sikre dine oplysninger, kan ingen elektronisk transmission over internettet eller informationslagringsteknologi garanteres at være 100 % sikker, så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter vil ikke være i stand til at besejre vores sikkerhed og uretmæssigt indsamle, få adgang til, stjæle eller ændre dine oplysninger. Selvom vi vil gøre vores bedste for at beskytte dine personlige oplysninger, er overførsel af personlige oplysninger til og fra vores tjenester på din egen risiko. Du bør kun få adgang til Tjenesterne i et sikkert miljø.

8. INDSAMLER VI OPLYSNINGER FRA MINDREÅRIGE?

 

Kort sagt: Vi indsamler ikke bevidst data fra eller markedsfører til børn under 18 år.

Vi anmoder ikke bevidst om data fra eller markedsfører til børn under 18 år. Ved at bruge Tjenesterne erklærer du, at du er mindst 18 år, eller at du er forælder eller værge for en sådan mindreårig, og samtykker til en sådan mindreårigs brug af Tjenesterne. Hvis vi erfarer, at der er indsamlet personlige oplysninger fra brugere under 18 år, deaktiverer vi kontoen og træffer rimelige foranstaltninger for omgående at slette sådanne data fra vores optegnelser. Hvis du bliver opmærksom på nogen data, vi måtte have indsamlet fra børn under 18 år, bedes du kontakte os på [email protected].

 

9. HVAD ER DINE RETTIGHEDER FOR PRIVATLIV?

 

Kort sagt: I nogle regioner, såsom Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) og Det Forenede Kongerige (UK), har du rettigheder, som give dig større adgang til og kontrol over dine personlige oplysninger. Du kan til enhver tid gennemgå, ændre eller lukke din konto.

 

I nogle regioner (såsom EØS og Storbritannien) har du visse rettigheder i henhold til gældende databeskyttelseslove. Disse kan omfatte retten (i) til at anmode om adgang og få en kopi af dine personlige oplysninger, (ii) til at anmode om berigtigelse eller sletning; (iii) at begrænse behandlingen af ​​dine personlige oplysninger; og (iv) hvis relevant, til dataportabilitet. Under visse omstændigheder kan du også have ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af ​​dine personoplysninger. Du kan fremsætte en sådan anmodning ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet 'HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?' nedenfor.

 

Vi vil overveje og handle efter enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove.

 

Hvis du befinder dig i EØS eller Storbritannien, og du mener, at vi ulovligt behandler dine personlige oplysninger, har du også ret til at klage til din Medlemsstatens databeskyttelsesmyndighed eller UK databeskyttelsesmyndighed.

Hvis du befinder dig i Schweiz, kan du kontakte Federal Data Protection and Information Commissioner.

Tilbagetrækning af dit samtykke: Hvis vi er afhængige af dit samtykke til at behandle dine personlige oplysninger, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet 'HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?' nedenfor eller ved at opdatere dine præferencer.

 

Bemærk dog, at dette ikke vil påvirke lovligheden af ​​behandlingen før dens tilbagetrækning, og heller ikke vil det påvirke behandlingen af ​​dine personlige oplysninger, der udføres i afhængighed af andre lovlige behandlingsgrunde end samtykke.

Fravalg af marketing- og salgsfremmende kommunikation: Du kan afmelde vores marketing- og salgsfremmende kommunikation når som helst ved at klikke på afmeldingslinket i de e-mails, vi sender, eller ved at kontakte os ved at bruge oplysningerne i afsnittet 'HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?' nedenfor. Du vil derefter blive fjernet fra markedsføringslisterne. Vi kan dog stadig kommunikere med dig — for eksempel at sende dig servicerelaterede beskeder, der er nødvendige for administrationen og brugen af ​​din konto, for at svare på serviceanmodninger eller til andre ikke-markedsføringsformål.

Kontooplysninger

 

Hvis du til enhver tid gerne vil gennemgå eller ændre oplysningerne på din konto eller lukke din konto, kan du:

Efter din anmodning om at lukke din konto, vil vi deaktivere eller slette din konto og oplysninger fra vores aktive databaser. Vi kan dog beholde nogle oplysninger i vores filer for at forhindre svindel, fejlfinde problemer, hjælpe med eventuelle undersøgelser, håndhæve vores juridiske vilkår og/eller overholde gældende lovkrav.

 

Cookies og lignende teknologier: De fleste webbrowsere er som standard indstillet til at acceptere cookies. Hvis du foretrækker det, kan du normalt vælge at indstille din browser til at fjerne cookies og til at afvise cookies. Hvis du vælger at fjerne cookies eller afvise cookies, kan dette påvirke visse funktioner eller tjenester i vores tjenester. Du kan også fravælge interessebaseret annoncering fra annoncører på vores tjenester. For yderligere information, se venligst vores cookiemeddelelse: https://lux-case.dk/persondatapolitik.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til dine privatlivsrettigheder, kan du sende en e-mail til os på [email protected].

 

10. KONTROLLER TIL FUNKTIONER, DER IKKE SKAL SPORES

 

De fleste webbrowsere og nogle mobile operativsystemer og mobilapplikationer inkluderer en Do-Not-Track ('DNT') funktion eller indstilling, som du kan aktivere for at signalere, at din privatlivspræference ikke har data om din online browsing aktiviteter overvåget og indsamlet. På nuværende tidspunkt er der ikke færdiggjort nogen ensartet teknologistandard for genkendelse og implementering af DNT-signaler. Som sådan reagerer vi i øjeblikket ikke på DNT-browsersignaler eller nogen anden mekanisme, der automatisk kommunikerer dit valg om ikke at blive sporet online. Hvis der vedtages en standard for onlinesporing, som vi skal følge i fremtiden, vil vi informere dig om denne praksis i en revideret version af denne fortrolighedserklæring.

11. GØR VI OPDATERINGER TIL DENNE MEDDELELSE?

 

Kort sagt: Ja, vi vil opdatere denne meddelelse efter behov for at forblive i overensstemmelse med relevante love.

 

Vi kan opdatere denne fortrolighedserklæring fra tid til anden. Den opdaterede version vil blive angivet med en opdateret 'Revideret' dato, og den opdaterede version træder i kraft, så snart den er tilgængelig. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger, kan vi underrette dig enten ved tydeligt at offentliggøre en meddelelse om sådanne ændringer eller ved direkte at sende dig en meddelelse. Vi opfordrer dig til at gennemgå denne fortrolighedserklæring ofte for at blive informeret om, hvordan vi beskytter dine oplysninger.

 

12. HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?

 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til denne meddelelse, kan du kontakte vores databeskyttelsesansvarlige (DPO)  WePack AB via e-mail på [email protected] eller kontakte os pr. post på:

 

WePack AB

Stekelgatan 6

Malmø 21223

Sverige

 

13. HVORDAN KAN DU GENNEMGÅ, OPDATERE ELLER SLETTE DE DATA, VI INDSAMLER FRA DIG?

 

Baseret på gældende love i dit land har du muligvis ret til at anmode om adgang til de personlige oplysninger, vi indsamler fra dig, ændre disse oplysninger eller slette dem. For at anmode om at gennemgå, opdatere eller slette dine personlige oplysninger oplysninger, skal du besøg: https://lux-case.gorgias.help/da-DK/articles/support-34853.

    • Samtykke. Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du har givet os tilladelse (dvs. samtykke) til at bruge dine personlige oplysninger til et bestemt formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Få mere at vide om tilbagetrækning af dit samtykke.
    • Udførelse af en kontrakt. Vi behandler muligvis dine personlige oplysninger, når vi mener, det er nødvendigt for at opfylde vores kontraktlige forpligtelser over for dig, herunder levering af vores tjenester eller på din anmodning, inden vi går ind indgå en kontrakt med dig.
    • Legitime interesser. Vi behandler muligvis dine oplysninger, når vi mener, det er rimeligt nødvendigt for at opnå vores legitime forretningsinteresser, og disse interesser ikke opvejer dine interesser og grundlæggende rettigheder og friheder. For eksempel kan vi behandle dine personlige oplysninger til nogle af de formål, der er beskrevet for at:
    • Udvikle og vise personaliseret og relevant annonceringsindhold for vores brugere
    • Støt vores marketingaktiviteter
    • Juridiske forpligtelser. Vi kan behandle dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at overholde vores juridiske forpligtelser, såsom at samarbejde med et retshåndhævende organ eller et tilsynsorgan, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder, eller videregive dine oplysninger som bevismateriale i retssager, hvor vi er involveret.
    • Vitale interesser. Vi behandler muligvis dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at beskytte dine vitale interesser eller en tredjeparts vitale interesser, såsom situationer, der involverer potentielle trusler mod sikkerheden af enhver person.
    • Retargeting-platforme
    • Web- og mobilanalyse
    • Virksomhedsoverdragelser. Vi kan dele eller overføre dine oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver fusion, salg af virksomhedsaktiver, finansiering eller erhvervelse af hele eller en del af vores forretning til en anden virksomhed.
    • Log ind på dine kontoindstillinger, og opdater din brugerkonto.

GDPR – Håndteringen af dine personlige data på WePack AB

Fra den 25. Maj 2018 er en ny lovgivning gældende i henhold til GDPR. Det er en almindelig lovgivning der gør sig gældende gennem hele Europa. GDPR erstatter den GDPR-lovgivningen erstatter den svenske personoplysningslov (PUL), som har været en svensk lov siden 1988. Med GDPR trådt i kræft, skal alle organisationer, forhandlere og virksomheder besidde et større ansvar når det gælder kontrolleringen af deres kunders data. Læs mere her: Den Svenske Databeskyttelsesaurotitet.

Generel information

Vi her på WePack AB / Lux-Case ønsker at du skal føle dig tryg når du indsender personlige oplysninger til os. Denne privatlivspolitik forklarer hvordan vi indsamler, bruger og gemmer dine personlige data og beskriver samtidig hvordan vi sikrer, at dine personlige oplysninger behandles og håndteres i henhold til den gældende lovgivning.

Online-betaling:

De dankkort/kreditkort-oplysninger du indtaster ved køb af varer bliver sendt direkte i krypteret form (SSL) som det kun er dig og vores betalingsudbyder der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer disse oplysninger.

Hvad er personlige data?

Personlige data er informationer, der kan tilknyttes en person.

Hvem er ansvarlig for de personlige data?

WePack AB, med virksomhedsnummer 556865-7539 og postadressen Stekelgatan 6, 21223, Malmö (i denne politik omtalt som "WePack AB") har til ansvar at betale samtlige personlige data når WePack AB håndterer og behandler produkter i samarbejde med andre kontakter med WePack AB, herunder besøg på vores webshop eller henvendelser via telefon og e-mail. Som ansvarlig for dine data, skal WePack AB samtidig sikre, at dine data behandles korrekt og i henhold til den gældende lovgivning.

Hvordan bruger vi dine personlige oplysninger?

WePack AB videregiver ikke dine personlige oplysninger, e-mailadresse eller andre kunderelateret informationer til tredjeparter, med undtagelse af dem, der beskrives i nedenstående to punkter. Som e-forhandler, forpligter WePack AB sig til at sikre, at dine informationer behandles som følgende;

  • • Vi gemmer dit navn, adresse, e-mail og telefon (mobil) og CPR-nummer når du foretager et køb af et produkt i henhold til den Svenske Regnskabslov og for at kunne levere det bestilte produkt til dig
  • • Vi videregiver dit navn, adresse og e-mail til visse tredjeparter, i dette tilfælde: DHL og Postnord, betalingsudbyderne (Klarna, PayPal, Adyen, Global Collect, Trustly) og til indsamlingen af kundeanmeldelser (Trustpilot).
  • • Hvis du har valgt at tilmelde dig vores nyhedsbrev, bliver dit for- og efternavn samt din e-mail delt med vores serviceudbyder. Vi gemmer / deler både for- og efternavne for at tilpasse vores nyhedsbreve. Dine oplysninger deles således at vi kan bruge tjenesten og på denne måde holde dig opdateret omkring relevante tilbud/oplysninger. Vi bruger i øjeblikket Mailchimp og Hello-retail som serviceudbyder til at sende e-mails. I hvert nyhedsbrev har du mulighed for at framelde dig tjenesten ved at klikke på et let tilgængeligt link i bunden af hver e-mail.

Du som kunde har dog til ansvar at sikre dig, at dine log-in oplysninger til WePack AB / Lux Case ikke ender i de forkerte hænder. Giv ikke dine oplysninger til andre.

Hvilke rettigheder har du som registreret kunde?

Vi gemmer dine købsoplysninger i 7 år i henhold til Regnskabslovgivningen. Som kunde besidder du følgende rettigheder:

  • • Du har til hver en tid ret til at blive slettet fra vores systemer (med visse begrænsninger, herunder Regnskabslovgivningen)
  • • Du har ret til at klage til tilsynsmyndigheden
  • • Du har ret til at finde ud af, hvor de indsamlede oplysninger stammer fra
  • • Du har ret til at modtage et uddrag af de informationer, som vi besidder omkring dig.
  • • Du har ret til at få ukorrekte oplysninger rettet.

COOKIES – Hvad er det og hvordan bruger vi dem?

En cookie er en tekstfil der gemmes på din computer. Cookies anvendes normal til at forbedre brugerens besøg på en hjemmeside, eksempelvis ved at tilpasse hjemmesiden i henhold til den besøgendes præferencer og ønsker. Cookies anvendes også til at levere dig relevante reklamer på tværs af forskellige kanaler, herunder Google Ads, Microsoft Ads, sociale medieplatforme og samarbejdspartnere

Hvordan anvender vi cookies?

Der findes tre typer cookies: permanente cookies, midlertidige cookies og tredjeparts cookies.

Permanente cookies gemmes på din computer eller din mobiltelefon i en længere tidsperiode. De har en forfaldsdato og slettes automatisk når denne udløber. De kan gemmes på din enhed i maks. 24 måneder.

Midlertidige cookies er midlertidige cookies der gemmes på din computer eller din mobiltelefon når du besøger en hjemmeside. De slettes fra din enhed så snart, at du lukker siden.

Tredjeparts cookies, stammer – som navnet antyder – fra en anden side end den side, der oprindeligt placerede cookie på brugerens computer. Denne type cookies har til formål at indsamle statistiske oplysninger omkring den besøgendes aktivitet online.

Du kan også vælge at slette placerede cookiefiler til enhver tid.
Hvis du ikke ønsker at tillade cookies, kan du vælge at fravælge placeringen af cookies i dine browserindstillinger således at de ikke accepteres. Ved at acceptere cookies på din computer, giver du tilladelse til, at cookies anvendes. WePack AB bruger Google Analytics for at få et billede af, hvordan vores brugere handler og bruger vores side. Denne information bruger vi til at se hvordan vores brugere og besøgende, benytter de forskellige kategorier og sider. Vi får statistikker og reporter på, hvordan de besøgendes aktivitet er. Det bruger vil til at forbedre vores indhold, navigation og struktur. Denne information er ikke opbevaret af WebPack AB. Google Analytics bruger cookies, cookie filen bliver genereret af dine aktiviteter på siden og sendt videre til Googles amerikanske servere. WePack AB bruger Google Analytics data anonymization encryption, hvilket sletter de sidste tal i din IP-adresse, før de bliver opbevaret på Googles servere. Google er underlagt af lov, der fortæller at de skal videresende information til tredje part, hvis tredje parten benytter informationen på vegne af Google.

Implementering og ændringer i Privatlivspolitikken

Den seneste opdaterede version af WePack ABs Privatlivspolitik er altid tilgængelig på vores hjemmeside. Den offentliggjorte version af Privatlivspolitikken skal altid betragtes som gældende.
WePack AB besidder rettigheden til at opdatere Privatlivspolitikken til enhver tid. Hvis Privatlivspolitikken ændres, vil den opdaterede politik offentliggøres på WePack ABs hjemmesider. Vi giver dig muligvis også besked omkring disse ændringer via e-mail. Hvis du ikke ønsker at acceptere en ændret Privatlivspolitik, kan du lukke din brugerkonto ved at kontakte vores kundeservice. Se venligst kontaktoplysningerne i bunden af denne politik.

Kontaktoplysninger

Tøv ikke med at kontakte os hvis du har spørgsmål relateret til denne Privatlivspolik eller hvis du ønsker flere oplysninger omkring hvordan vi behandler dine personlige data eller hvis de oplysninger vi besidder er ukorrekte og du ønsker, at de bliver rettet.
Kontakt os venligst på [email protected]
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 29/7-2020